Mesec prakse na HRC

Mesec prakse na HRC

Moja osebna izkušnj

·

2 min read

Hej, spet sem nazaj z novo objavo. Tokrat sem to objavo pisal tri tedne in mislim, da je to ogromno, vendar vsakič, ko sem jo napisal z njo nisem bil zadovoljen. Tako, da sem porabil ogromno časa …

Bila je neverjetna izkušnja, saj sem pridobil izkušnjo, katere ne bi nikoli v šolskih klopeh.

V mesecu juniju sem opravljal štiri tedenski obvezno prakso v lokalnem podjetju HRCv Žalcu. Prakso sem opravljal s svojim sošolcem Tilnom Gorškom.

HRC Savinjska

Podjetje HRC, je podjetje, ki izdeluje programsko opremo za večino slovenskih in nekaj hrvaških bank ter hranilnic. Podjetje izdeluje praktično vse, kar potrebuje banka za svoje delovanje od mobilne aplikacije pa do aplikacije za delo za “šalterjem”. Njihov produkt, ki ga izdelujejo se imenuje Hibis.

Največja lekcija, ki sem jo dobil, je, da nikoli ni neumnih vprašanj, vedno boš dobil odgovor na vprašanje, le vprašati moraš, če ti kaj ni jasno.

Pred samim začetkom dela na dodeljeni poziciji sem moral podpisati pogodbo o nerazkritju, s čemer se prepreči razkritje podatkov o strankah in podatkih v podjetju. Seznanjen sem bil s pravili dela v podjetju in tudi o tem, kako ravnati v skladu s standardom ISO 27001 (standard za informacijsko varnost).

Kot praktikant sem bil dodeljen oddelku Digitalni kanali natančneje v oddelku, kjer ustvarjajo elektronsko banko. Moja naloga je bila iskanje napak, ki jih programerji naredijo pri ustvarjanju aplikacije. Na začetku sem iskal hrošče in napake ročno v drugem tednu pa je prišlo na vrsto tudi avtomatsko testiranje s programsko opremo Ranorex Studio. Ogromno testnih primerov je že napisanih vendar sem tudi jaz napisal enega po vnaprej napisani specifikaciji. Dobil sem vpogled v to, kako poteka razvoj programske opreme v ekipi in kako na realnem projektu izgleda DevOps.

V štirih tednih dela na HRC-u sem se ogromno naučil o delovanju bančnih sistemov, o čemer prej nisem veliko vedel in kakšen je pomen izvajanja testiranja programske opreme, pred pošiljanjem v produkcijo. Veliko sem tudi spoznal o delu v podjetju in informacijski varnosti. Bila je neverjetna izkušnja, saj sem pridobil izkušnjo, katere ne bi nikoli v šolskih klopeh.

HRC Hmeljarska

Največja lekcija, ki sem jo dobil, je, da nikoli ni neumnih vprašanj, vedno boš dobil odgovor na vprašanje, le vprašati moraš, če ti kaj ni jasno.

Na HRC se bom po vsej verjetnosti še vrnil, saj v podjetju vidim še veliko možnosti za osebni napredek.

Do naslednjič 👋.

Did you find this article valuable?

Support ThePatik blog by becoming a sponsor. Any amount is appreciated!